2015. augusztus 8., szombat

Csokis-banános szendvics


Nemrégiben egy kedves kis hamburgerezős-szendvicsezős helyen ebédeltünk, nagyon szeretjük az ilyen büfé jellegű helyeket, ahol egyszerű ételeket kapni, jó alapanyagokból minőségi színvonalon elkészítve. Szerencsére egyre nagyobb divat, így egyre gyakrabban találkozni velük. Mi hamburgert ettünk, Rebekának viszont egy banános-nutellás szendvicset kértem. Voltak fenntartásaim, azért nem olyan jó érzés ebédre csokival és banánnal töltött kenyeret adni a gyereknek, főleg ha előtte megeszi az én sültkrumplimat is, de hát vannak ilyen napok. Nagy sikere volt, apa és én is megkóstoltuk és pont olyan finom volt, amilyen jól nézett ki. Így elhatároztam, hogy felveszem az itthoni palettára, amerikai palacsinta helyett, ez is ínycsiklandó reggeli lehet. 

Hozzávalók:

  • Fejenként egy nagyobb buci, zsemle (én a brióst formáztam meg zsemlének és kiflinek)
  • Nutella vagy más mogyorókrém
  • Két-három banán


Elkészítés:

A zsemlét háromba vágjuk, ha van időnk a középső szeletet külön megpiríthatjuk, ha nincs anélkül is jó lesz. Mindegyik réteg alsó-felső részét megkenjük csokival és egy banánkarikákat helyezünk rá. Végül serpenyőben megsütjük mindkét oldalát. Melegen tálaljuk. Én egy kis tál málnát is raktam mellé, a szezonalitás jegyében, szerintem remekül ment hozzá.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése