2014. május 12., hétfő

Spagetti nyári zöldségekkel és mangalica kolbásszal



Ebéd a kamrából. - Vasárnap nem volt sem időm, sem kedvem a délutáni vendégség előtt az ebéddel bíbelődni a konyhában. Így elővettem egy üveg fűszerekkel és fokhagymával eltett paradicsomot (amiből a leves készült) és  egy üveg, tavaly nyáron fűszeres olajban eltett zöldséget, amiben paprika, paradicsom, cukkini és padlizsán volt. Egy szál újfokhagymát karikákra vágtam és pár szelet mangalica kolbász kíséretében megfuttattam olíva olajon, a zöldségek egy részét pépesítettem majd az egészet ráöntöttem a kolbászra és jól összekevertem. A végén rádobtam 8 darab koktélparadicsomot elfelezve, majd összekevertem a megfőtt spagetti tésztával és már készen is volt az ebédünk. Délben találtam ki, és fél egykor már vígan kanalazta a család a paradicsom levest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése